Ta sig upp igen, när man blivit nedslagen

 Men god middag.
Idag är det en bättre dag och jag gick upp redan vid halv tio egentligen, men jag har haft fullt upp hemma ensam med Hugo. Så det får bli att jag slår mig till ro nu!
Ätit regelbundet med frukost och nu precis lunch också. Gott! Känns skönt att vara igång igen vad gäller kosten och snart också träningen. Folk har varnat mig för att inte skynda så fort med allting, men jag bryr mig ärligt talat inte om något "läkande".. Läkande för mig är faktiskt att komma igång direkt, annars blir det inte bra. Jag är en riktig tänkare, så därför får där inte finnas några chanser att tänka för mycket. Jag kör på det jag tycker är positivt här i livet, så som kost och träning, förnya garderoben ska jag också göra, färga håret (ska köpa färg idag) med mera. Det är mitt sätt att överleva, hoppa på hästen igen, så att man inte blir skrämd.
En del kanske tycker det är en dålig idé som jag har förstått, men funkar det för mig så är det ju bra. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0