Mammas mat är det bästa som finns?!

Hejsan!
Då var denna söndag till enda och vi har ätit en god middag hemma hos mamma. Det blev husmanskost så klart! Helt underbart att äta mammas mat, hehe. Är helt slut och konstigt nog lite skakig också trots att jag är super mätt. Kan dock bero på att jag blev väckt av M och H imorse vid 05 tiden och därefter kunde jag inte somna förens senare. Jätte störigt... Provade allt från att ta av mig mys byxorna till att vända och vrida mig i alla tänkbara ställningar, haha. Så kanske är det kroppen som säger att nu är jag faktiskt trött.

När M har kollat upp lite grejer på datorn så ska vi färga mitt hår! Vi är fortfarande hos mamma och hon ska få agera hundvakt medan vi håller på. Längtar!
Nu kändishoppet och stirra sig blind på Hugo så han inte stör M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0