Katastrof håret

God morgon! :)
Idag var det meningen att jag på eftermiddagen skulle till läkaren. Jag ville verkligen det också eftersom att jag behövde hjälp med några grejer, men läkaren var sjuk. Nästa gång jag ska dit är den 16e. Hoppas då på att sambon eller någon annan trevlig själ kan ta lilleman en timme eller två då. Vill inte lämna honom hemma själv så länge när han är så liten. Han behöver ju dessutom kissa regelbundet.
Men nog om det! mitt hår! Alltså jag är så besviken för den där fina nyansen av dey röda är borta redan! Det var en permanent hårfärg men redan nu kommer jag behöva slänga i en ny hårfärg om det ska hålla. Känns trist för jag älskade verkligen den röda färgen! Kan göra det en omgång till men jag kan inte hålla på att färga det två gånger i månaden.
Bara glad att jag inte la en masssa pengar på det hos frisören. Eller ja det kanske inte hade försvunnit så fort då men rött är ju känt för att gå bort fort ändå. Ska köra en omgång till i alla fall sen kanske jag byter ut färgen. ;)
Såg att det är många som också gillar färgen, men det gäller att verkligen underhålla det regelbundet. Att färga det hela tiden är inte alls bra heller för håret.
Men det vet nog alla. ;)

Nej, frukost nu! See ya! :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Va söt du e:)

2013-09-05 @ 12:37:27
Postat av: Anna

Rött hår är skit fint ! ^^

2013-09-05 @ 12:37:55
Postat av: bellasvarld.blogg.se

Tack :)

2013-09-05 @ 12:38:38
URL: http://bellasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0