Fläskigt och förändringar

God kväll.
Denna veckan började ju inte alls bra och jag är väldigt nere just nu. Har bland annat befunnit mig hela eftermiddagen och fram till tidig kväll på gynakuten och som vanligt är det aldrig något bra.
Tänker inte gå in på i detaljer vad som hänt, det känner jag inte alls är nödvändigt.
Dock kan jag berätta att detta fick mig att tänka mycket. Tänka på vad jag ska ändra på. Kosten ska jag skärpa mig med och köra all in på! Funderar på att köpa en typ av "sopp diet" på en sida jag gillar för att under en vecka bara rensa hela kroppen!
Sen ska jag och sambon säga upp vårt gymkort för att sedan skaffa ett nytt på ett gym närmre oss så jag kan gå dit själv. Just nu är jag beroende av sambons bil och vi kan ju inte lämna Hugo själv hemma än.
När det gymkortet har kommit igång och jag på 10 minuter kan traska iväg dit, ja fy tusan vad skönt det blir då!! Då ska jag träna tre intensiva dagar sen vila. Men jag ska verkligen gå in för det till 110%. Ligga hemma och deppa ihop är ingenting jag vill eller ska, så jag kör all in nu!!
Imorgon ska jag springa av Hugo ute på gården och släppa alla spärrar.
Tänkte vi till och med skulle kolla upp om vi (om vi får hundvakt en lördag eftermiddag) kunde boka tid för några spa timmar! Vi är i stort behov av det!
Slutligen ska jag kolla på kinesisk akupunktur jag ska gå på regelbundet för att kunna få en normal balans i kroppen igen.
Mycket planer men jag behöver det!

Till middag blev det i alla fall fläsk, blomkåls stuvning och rivna morötter. :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vad gott det såg ut! :))

sv: Vad roligt att du gillar den, tack! :)

Svar: Det var super gott :)
bellasvarld.blogg.se

2013-09-23 @ 22:15:06
URL: http://list.blogg.se
Postat av: Lisa Radojewska

Gud så gott!
kram

2013-09-24 @ 19:53:53
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0