Tredje dagen med bra rutiner

God morgon! :)
idag är det tredje gången på rad jag har kunnat gå upp så tidigt som 08.30 och till och med strax innan det. Det är tidigt för mig som går hemma just nu och kan göra vad jag vill. Försöker också vänja kroppen eftersom att vi hämtar lilleman på fredag och från och med då kan jag glömma sovmorgon. ;)
Men tänk vilka mysiga morgnar vi kan ha när det är vinter! Levande ljus när det fortfarande är mörkt på morgonen och aå vidare. Ja det ser jag bara fram emot! :)
Just nu går Saltkråkan på tv och jag ska snary ordna lite frukost till mig. Stekt ägg med massa god majonnäs och en banan smoothie får det nog bli idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0