Skal till Samsung s3

God kväll.
Så har man klarat ännu en katastrof dag, och jag har bara två kvar, sen är det helg!
Belönar mig med tystnad (förutom mitt knappande på datorn) och med att kolla rundor på skal och fodral till min telefon. Jag är ju överförtjust i nätshopping, haha. Sen tycker jag att man kan komma undan mycket billigare i längden och hitta snyggare saker härinne på nätet också. ;)
Men givetvis gillar jag att shoppa ute i affärer också, ibland.
Tänkte visa mina två favoriter just nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den överst var sjukt snygg!:)

2013-09-26 @ 14:46:02
Postat av: Isabella

Håller med, fast jag ska ha båda :)

2013-09-26 @ 14:48:32
URL: http://bellasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0