Vem jag är

Hallå pojkar och flickor. :)
Bloggen är under uppbyggnad, men just nu har jag lite tidspress. Så fort jag kommer hem ska jag bänka mig vid datorn igen och fixa en snygg design samt göra bloggen lite mer allmänt levande! :)
 
Jag bloggar vanligtvis på: http://fettnyttig.bloggplatsen.se/ så ni är hjärtligt välkomna att kolla vem jag är under tiden! Men jag kommer alltså att blogga här (också). Kommer hålla den andra bloggen vid liv samtidigt, tills jag verkligen har känt efter vilken som känns bäst! Men hoppas ni ska tycka om bloggen.
 
Jag kommer att först och främst att skriva om min vardag tillsammans med en fin sambo och en fyrbent JR bebis. Men också om min kamp mot övervikten. Mina vapen är LCHF och träning! :) Hittills har jag gått ner 18 kg sedan Augusti 2012, men bara på knappt 2 månader här nu så rasade jag ner 9,8 kg. Hoppas givetvis på en ännu större viktminskning så jag kan bli gravid en dag. :)
Nu måste jag kila iväg, då jag och sambon ska skriva ett sambo avtal, men jag återkommer ikväll och då lovar jag att det ska se snyggare ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0