Umgås, shopping, outfit

God kväll i stugan!
Fredags kvällen är kommen och jag har haft en super trevlig eftermiddag med en kompis, ute på stan här i Helsingborg. Åh va det fanns mycket jag ville köpa, haha! Jag vet precis var jag ska hädanefter när jag ska slösa mina pengar. ;)
Det enda jag köpte just idag var två söta grejor till sambon som förklarar min kärlek till honom, samt lite gotte vi ska ha ikväll efter maten! Maten blev lite försenad, men vad gör det en fredag kväll som denna. ;)
 
Köpte två mini ljus med en äkta lukt av lakrits, mmm redan nu innan vi tänt dom luktar dom så gott! Köpte två små ljushållare till också. :)
 
Bland annat detta söta köpte jag till sambon! :)
 
Och så den här! :) Såååå fint och hans glädje när han såg/läste var oslagbar! :D
 
Dagens outfit, peace. :P
 
Egopic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0