Byxor i överflöd?

Kollar för fullt på den sidan på nätet som jag ska beställa mina kläder ifrån.
Jag har ju inte precis storlek 36 i kläder, så jag är jätte tacksam för att där finns kläder därinne för oss större!
På tal om större, så har jag missskött kosten sen Hugo kom (alltså i en vecka) eftersom att vi inte haft tid att äta, vilket gjort att det bara blivit skräpmat när vi väl har ätit! Det är dock skärpning som gäller från och med måndag morgon. Har fått massor av bra tips på LCHF mat man kan tillaga snabbt trots en speedy gonzalez hemma. ;)
Så här ska det gås ner ännu mer än 18 kilo i vikt!
Men under tiden får jag faktiskt se snygg ut, så här kommer det fantastiska jag ska klicka hem här!
 
Jag hoppas det ser lika bra ut på mig. ;)
Ja, snart har jag byxor i överflöd här hemma... men jag har också en tendens att ta sönder mina byxor, haha! Så det behövs mycket reserv, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0