Bloggdesign, mammatid och studier

God middag.
Har suttit här vid datorn ett tag nu och hållit på med designen till bloggen. Är kanske inte 100% nöjd men det får gå för nu. Inte det lättaste att få det rätt på denna bloggsida, haha. Nu ska jag strax in och duscha sen ut till grabbarna bus. Idag är det ju söndag, och känns väldigt tråkigt, dock har jag två helger att se fram emot nu så det gör ju allting lite lättare.
Ikväll drar vi till mamma, eller rättare sagt i eftermiddag. Blir att äta middag tillsammans och ha det allmänt mys! Det uppskattas väldigt mycket att ha sådana spontana dagar tillsammans. :)
Och vem älskar inte att få komma hem till sin mamma och äta mammas mat? Jo precis. Så det ser jag fram emot, hehe.
Tänker inte lägga upp några bilder nu både för att jag inte har några på lager just nu och sen för att jag upptäckt att det är väldigt mycket bilder härinne. All ära till bilder, jag älskar dom ju. Men nu får det vara lite mer text innan jag slänger in nya. Efter duschen ska jag nog prova mitt nya smink ändå, så det lär ploppa upp någon bild senare ändå. ;) Är väldigt nyfiken på hur det kommer se ut. Har i alla fall köpt bra färger för mina mörkbruna ögon.
 
För övrigt kom jag på en spontan idé igår. Fan vad roligt det hade varit att studera inom foto/design. Ja det skulle jag kanske kommit på innan gymnasiet, haha. Men jag går ju i tankarna på att ungefär nästa sommar eller så, börja studera igen. Vem vet, kanske kollar upp det där med foto osv då. Det är ju ett himla stort intresse jag har. Nästa stora köp blir till exempel en system kamera. Ska verkligen ta tag i det nu, för jag älskar att fotografera och vill ha mer professionella bilder. Dröjer nog inte länge förens jag har den i handen, hehe. :)
 
Nu ska jag fixa med nödvändiga grejor och sen får ni kanske en smink bild sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0